Kdo je Jan Kadlec?

Studuji na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Po krátkém flirtu s financemi (který zapříčinila mimo jiné kniha Nadělat prachy! Terryho Pratchetta) jsem zakotvil na katedře ekonomie na oboru hospodářská politika. Makroekonomie a hospodářské dějiny jsou holt zajímavější, než vidina rychle nadělaných peněz.

Relativně nedávno jsem pracoval jako copywriter/reklamní textař pod hlavičkou Beze slova. Měl jsem tu čest pracovat s mnoha kreativními lidmi (SYMBIO, Vlado) na projektech pro širokou skupinu podniků, z těch nejznámějších třeba T-Mobile, Microsoft nebo Sellier & Bellot. V roce 2008 jsem odešel na tvůrčí odpočinek, ze kterého jsem se tak nějak vrátil v roce 2012. Změna je život.

Místo „pouhého“ copywritingu jsem začal tvořit komplexní obsahové a komunikační strategie pro výjimečné klienty. Propojuji web se sociálními médii a lukrativním obsahem. Vaši zákazníci budou paf.

Ačkoli to tak podle zanedbaného stavu mého Notesu nevypadá, psaní mě bavit nepřestalo. Jen nevím, jestli jsem vypadl ze cviku, stal se ze mě větší puntičkář, nebo všechno dohromady, neb většina mých textů končí v šuplíku.

Dobrovolně překládám vystoupení na TED.com. Mám rád moderní literaturu, umění – zejména fotografii, baví mě cizí jazyky, nebráním se dobrému jídlu a čaji. Nesnáším kávu.

Pokud z jakéhokoli důvodu cítíte nutkání mi něco říct, napište mi e-mail nebo to zkuste přes Facebook, Twitter či Google+.